o nas
projekt i okablowanie
SurgeX ochrona instalacji
integracja instalacji
sterowanie
biblioteka muzyczna
głośniki do domu
głośniki do ogrodu
kino domowe
pytania
słownik
Apple
- LaunchPort
- Surface Mount
- Strut
- Modele, tabele i rysunki
Sonos xPress
dla instalatorów
- instalacja
- okablowanie
- głośniki
- wzmacniacze DSP

uzgodnienia z inwestorem

Rozmowy z klientem to element, który warunkuje sukces albo klęskę instalatora.

Po pierwsze i najważniejsze - zawsze możesz do nas przyjść lub zadzwonić, a my pomożemy ci przygotować się do rozmowy .
Możesz także przyprowadzić swojego klienta, będąc pewnym naszej lojalności wobec siebie. My nigdy nie konkurujemy z naszymi instalatorami, a zawsze ich wspieramy.

Uwagi dotyczące relacji z klientem :

  1. Nie podawaj ceny instalacji po 5 min.rozmowie telefonicznej.
  2. Nie spiesz się i nie ulegaj naciskom typu - oferta musi być gotowa za chwilę, a inwestor nie ma czasu na rozmowę.
  3. Najpierw musisz obejrzeć plan domu i w rozmowie (najlepiej osobistej) dowiedzieć się czego klient oczekuje od systemu.
  4. Przedstaw ogólnikowo kilka rozwiązań różnych cenowo i funkcjonalnie. Dopracowanie ostatecznej propozycji wymaga zwykle dużo czasu i kilku rozmów z inwestorem.
  5. Przekonaj klienta, że jesteś specjalistą - w rozmowie bądź pewnym tego co mówisz. Nie blefuj - jeśli nie wiesz, sprawdź i odpowiedz następnego dnia.
  6. Z zasady instalator nie kredytuje inwestora.
  7. Klient powierza ci swoje pieniądze więc musisz wzbudzić jego zaufanie.
  8. Sprzedajesz głównie swoją wiedzę, praktykę, umiejętności, a na końcu dopiero urządzenia, o których wiesz wszystko. A jeśli nawet nie wszystko, to umiesz i wiesz gdzie zapytać.
  9. Najtrudniej jest zacząć. Zawsze, ale zwłaszcza na początku możesz liczyć na naszą pomoc. Nie wstydź się, pytaj o wszystko. Tylko odpowiedzi mogą być głupie, nigdy pytania.
©2015 Pol-Audio